2010. március 15., hétfő

"Széchenyi korzó"

Érdekes, hogy így sok év külföldre szakadás után, több katalán nemzeti és egyéb ünnepet végigkövetve mennyire más érzés végre itthon a saját országom ünnepét figyelni, gyakorlatilag ugyanolyan érdekes számomra, mint a kinti ünnepek voltak. Szinte a kívülálló lelkesedésével és figyelmével tudom követni, elnéztem a sok külföldit is, ugyanezt én is átéltem, amit ők. Az pedig egészen új és elég jó érzés, hogy ez viszont most az én otthonom, az én népem, az én ünnepem. Mindezt úgy mondom, hogy amúgy meg nem tobzódom túláradó hazafias érzelmekben rendszerint, egyszerűen megváltoztatott sokmindent bennem ez a pár év pedig ugye már 4 hónapja itthon vagyok, de szerencsére nem múlik.


huszártalálkozólótalálkozó

kokárdakészítésíródeákokpatkó elbíró versenyMagritte is megirigyelhetné
itt labdákat kellett bedobálni a huszárok fejébe (?)kolbász és egyéb sültek -
itt kb. csak külföldiek álltak sorba (a spanyolok ordibálva)ott fotózom csendben a sötét oldalon

Nincsenek megjegyzések: