2011. március 14., hétfő

felkészülés

Persze az ötletet megszülni nagyon könnyű volt, de a gyakorlati megvalósítás más kérdés. Amikor másfél hónapja eldöntöttem, hogy kimegyek New Yorkba tudtam, hogy nem lesz egyszerű. És nem is lett. A repülőjeggyel is sok kört futottam, de még mindig sehol nem vagyok, hiszen nem máshová: a világ legfontosabb és legérdekesebb városába, a társadalmi lét meghatározó középpontjába és legnagyobb hatású terébe megyek egyenesen. Amikor majd május elején felszáll a gépem és áttérek egy másik dimenzióba, amikor megértem és megérzem a "máshol vagyok" érzést. akkor se fogom tudni mit jelent ez és felfogni is nehéz lesz (szerintem).

A fent látható kép a nagypapám füzete, amelyet akkor nyitott meg, amikor New Yorkba megérkezett az 1920-as években. Feldolgozom az emlékeit, és többek között a nagypapám földön túli biztatásával a soha nem látott és nem hallott emlékeivel térek vissza és érkezem meg oda. Bárcsak sikerülne.

Nincsenek megjegyzések: