2012. szeptember 16., vasárnap

fél szabadság

A hét legnagyobb eseménye azon túl, hogy szépen és aktívan dolgozunk, sikeres megoldásokon vagyunk túl, szóval: bekerült a Gasztrobizarr blogom a Goldenblog 2012 legjobb 10 közé a szakmai zsűri elbírálása alapján. A végeredmény szeptember 19-én derül ki, egy nagy ünnepi gála keretében.


Nem mintha arra vágynék, hogy nyerjek, de azért ennek nagyon örültem.

A szerda is kalandosra sikerült, mert lent voltunk Szentkirályon, ahol egy enyhén szürreálisba hajló "a nemzet üdítőitala ünnepélyes bejelentésen" és a Szentkirályi Ásványvíz fröccsöntőjének felavatásán vettem részt. Nem koptatom a billentyűzetet, ugyanis Szily László úgy írta meg vonatkozó cikkét, hogy belehallgatott az agyamba menet közben, emiatt megfelelő lépések megtételét fontolgatom egyébként.





Csütörtöktől akartam elmenni szabadságra, de nem sikerült ezért maradt a péntek, úgyhogy lementem szépen Megyerre, amiről pedig itt írtam részletesen.

Tegnap reggel viszont ilyen körülmények között reggeliztem és azt kell, hogy mondjam ezt el tudnám képzelni egynél többször is.


Nincsenek megjegyzések: