2007. július 18., szerda

Barcelona Zoo

Végre elmentünk a barcelonai állatkertbe, ahová én már hónapok óta vágyakoztam, nem tudtam elképzelni, hogy rossz lehet. Az a baj, hogy a budapesti állatkert korábbi verziójáról vannak hasonló élményeim, amikor kiöntött, elhasznált betonon "játszadoznak" a majmok, szürke, ingerszegény cellákban élnek bizonyos színes papagájok (tény, hogy jól kijön a kontraszt), teljesen kopár területek, és dzsungeles műposzter háttérnek. A legfurább egy elég kicsi terráriumban azon belül is fémtálcában élő kígyó volt. De mondjuk egy másik meg pont előttünk evett meg egy egeret, azért az nem mindennapi látvány. A pingvineket meg alulról lehetett nézni egy nagy akváriumból. Szóval sikerült néhány kellemes pillanatot meg látványt elkapni.


2 megjegyzés:

ambrascet írta...

Regina, Isten éltessen! Nielött kimentél, meséltem, hogy abban az állatkerben élt a világ eddig egyetlen ismert fehér gorillája, a Copito de Nieve, avagy Hópehely. 40 éveas korában (emberi85 év) halt meg, és ha nem kerül oda, Afrikában bőrrákban meghalt volna. Két éves korában került oda, amikor egy vadász egy lelőtt gorillába csimpaszkodva találta meg a kis fehér jószágot. Erről kapod most a születésnapi képet a Te emailedre! Boldog születésnapot; Ambrus

Névtelen írta...

Megsimogattam volna azt a zsiráfkát! :)