2009. november 1., vasárnap

azélet Budapesten


Na, hát egy hete, hogy visszarázódtunk a budapesti kerékvágásba, eddig szinte észre sem vettem, hogy máshol vagyok, talán csak annyit, hogy sokkal több ember van ismét körülöttem, de a 15 fok és napsütés feledtette velem az odalent délen, csak "az egy nagyon hideg ország" sztereotípiát, megjegyzem én soha nem is gondoltam így, sőt mindenkit igyekeztem kiábrándítani/megnyugtatni, hogy nyáron többször melegebb volt Magyarországon, mint Spanyolországban, ráadásul itt sose fázom többé otthon (milyen új érzés), köszönhetően a remek és "környezettudatos", távfűtéses, eszetlen melegontó rendszerünknek, amelyet kaptunk a lakással együtt.

A kapcsolat megvan egyébként hiszen spanyol cég maradtunk, most próbálnak onnan kizsigerlni, sikeresen. Nem baj, legalább nem az APEH zsigerel ki, ez persze csak átmeneti állapot.

Nincsenek megjegyzések: