2010. szeptember 13., hétfő

Gasztroblogfesztiválról Nouvelle Vague koncertre

Egy titokzatos és váratlanul intenzív péntek estével indult a hétvége, a szörnyűséges Mini Bistroba a nyálkás idő ellenére vonszoltam el magam. A hangulat alapvetően annyira mégsem gáz és, ha az ember óvatosan kezeli az erős parfümfelhőben, magányosan a bárpultnál üldögélő diplomatákat akkor még talán jól is kijöhet az egészből.
A szombatot így aztán nem kezdtem a legfrissebben, de 5 km futással majd utána szaunával valamennyire helyreállítottam magam.
A délutánt pedig a nagyon beharangozott Gasztroblogfesztiválon töltöttem, Blogkóstoló címén a Dining Guide szervezésében 7-8 elismert gasztroblogger főzött az embereknek.

(foto: A38.hu)

Ennél többet egyszerűen nem is nagyon lehet elmondani (de itt mégis megtettem), zárt körű rendezvény, zárt körű közönségnek, körbesétáltunk 3-4-szer majd továbbálltunk az A38-ra, ahol nem is volt kérdés, hogy nagyon jól éreztem magam, hiszen a new wave amúgy is számomra nagyon sokat jelentő számait feldolgozó Nouvelle Vague igen speciális hangulatú koncertet adott még ha egy új - minden férfiszívet megdobogtató - nagy szőke vadmacskát is felvonultattak a színpadon, aki ugyan nagyon ügyes volt, de mélységében nagyon nem érte el a Nouvelle Vague megszokott csapatának színvonalát.

Nincsenek megjegyzések: