2012. augusztus 22., szerda

esti futás


Nem tudom mivel van összefüggésben, esetleg a megnövekedett energiaszinttel és az elmúlt heti rendszeres alvással, de mostanában ismét sikerült többet futni a szigeten, pénteken, hétfőn és ma ismét.
A mai futásom kicsit késeire sikerült, ami részben érzésre megy, hiszen valójában nem volt későn egyszerűen csak negyed9-kor már lemegy a nap és szinte teljesen sötét van, így sötétben futottam. Ezzel párhuzamosan rájöttem egy új dologra, ilyenkor nagyobb lelkierő kell főleg nyáron, mert körülöttem csak rutinos, olimpikon testű gazellák rohangálnak és hát a végére már megint egy teknősbékának éreztem magam. Azért igazából jól ment, de 10-et például most nem mertem nyomni, lévén még este is 29 fok van. A Dunát fotózzák már, olyan alacsonyan áll. Én is kedvet kaptam és a fent látható művészi alkotással koronáztam meg a mai napomat.
Az ég kék (volt). Az este meleg. Így telnek a napok most.

Nincsenek megjegyzések: