2012. augusztus 19., vasárnap

it's not raining man


Megint igen nagy szárazság van, amit főként az elszántak vesznek észre itt a városban. Elsősorban örül az ember, hogy nincsenek borús-esős napok, de közben kiszárad mellettünk a Duna. A héten állítólag megint szörnyű nagy melegek lesznek.
Pénteken is futással zártam a napot, továbbá ma, azaz vasárnap délelőtt is az utolsó 29 fokos delek egyikében kimentem futni. Elkeserítő a helyzet sajnos. Nincs eső, szárazság van.

A reggelt akaratomon kívül a Briós kávézóban indítottam, azt kell, hogy mondjam, hogy ez a hely egyre rosszabb, koszosak a csészéik, csorba tányérokban hozzák ki a croissant-t, pedig ők maguk kedvesek, színesek, a design is jó.

Tegnap végre kipróbáltam a Halkakas Bisztrót is. Nem teljesen értem a koncepciót, jóravaló, korrekt hely, tiszta, szuper design, akár lehetne jó is az étel, de nem az. Sajnos béna kaják, szarul elkészítve, viszont frissen.. ez tény. A fish&chipsről semmi esetre sem hiányzik a paprikás liszt, de mégis abban van megforgatva és minden olyan felejthető, többé nincs kedve az embernek visszamenni. Nem volt finom. Pedig olyan cuki hely, jó a stílus, kedvesek, közvetlenek voltak.
Egyébként ma reggel szokatlanul hosszú sétát nyomtam az erős napfényben, megálltam és fotóztam és egyszercsak egy nagy műanyag tehénet szállító autó állt meg előttem, amit elkezdtem fotózni, és utána két hatalmas tűzoltóautó, tele tűzoltóval és mondták, hogy "minket is fotózzál". JÓ jelenet volt.

Nincsenek megjegyzések: