2013. december 24., kedd

Prága, Karlovy Vary, Berlin

Jó, hát a karácsony nekem nem mindig úgy telik, mint másoknak, talán a 2009-es év volt a legextrémebb mind közül, de a jelenlegit sem lehet hétköznapinak nevezni.


Az úgy kezdődött, hogy 21-én elindultunk autóval Prága felé, első állomás Pozsony volt, nyilván, hogy karácsonyi vásár, korcsolyapályák szegélyezték utunkat,


és itt végre ismét ettem gulascht, ami ugye nem az a gulyás, amit mi annak gondolunk, hanem marha meg minden knédlivel. Jó volt egyébként, itt kezdődött a folyamatos, gyakorlatilag utazásnál már szinte megszokott egyfolytábanzabálás periódus.


Prága egyébként tetszett, továbbra sem tartom lenyűgözőnek a helyet, mint oly sokan, de láttam jó dolgokat az tény. Ennél sokkal vegyesebbek voltak az érzéseim harmadik állomásunkon (és ez még csak a második nap) Karlovy Varyban, ami sokkal inkább az orosz milliomos nyugdíjas kurvák és stricik fürdőhelye, mint a hirtelen beeső hippifelfogású, na akkor most kérünk egy szállást alkalmatlankodó barmoké (én).

Másnap hálistennek továbbálltunk, előtte még egy étteremben este megaláztattuk magunkat, jó már szinte megszokottá vált egy nap után, hogy be lehet menni cigivel egy étterembe (Prágában ez még elég gyakori), erre páros lábbal hajítottak ki bennünket, "out!" felkiáltással, idegrángással.


 Szóval december 23a romantikus karácsonyi vásárlás utolsó pillanatai helyett nagyjából 200-as átlagsebességgel átszáguldottunk Berlinbe, és most éppen 24-ét üljük, éppen indulunk be a városba, az utolsó nyitvatartási órákat elcsípni, illetve keresni egy-két olyan őrült helyet, ami még 24-én is akár nyitva van, meg hát úgy végigrandalírozni ezt az egész hülye karácsonyt.







 

Nincsenek megjegyzések: