2007. február 11., vasárnap

várakozás

Barceloneta új saját környék
Valahogy mindig a rendszer áldozatának éreztem magam, amikor lakásra érkező szakikra kellett várni és az ügyfélszolgálatok frontra küldött élharcosa csattanó hangon közölte, hogy egész nap bármikor jöhetnek, és hiába próbáltál közbevágva, de mégis alázatosan kérdezni, hogy "de azon belül mégis mikor?", a válasz máris pattant egy képzelt tarkón csapással nyomatékosítva: nem tudja, egész nap. Szóval azt hittem ez csak otthon van, de ez naív gondolat volt. Megrendeltük az ADSL-t, másnap minden előzetes jelzés nélkül megjelentek a lakáson, ahová akkor ugye még nem költöztünk be, tehát nem voltunk ott. Másnap ott voltunk ugyan, de mivel nem volt még melegvíz gyorsan elmentünk a tornaklubba fürdeni korán reggel, mire visszaértünk már megint ott jártak. Harmadnap kora reggeltől este 8-ig a csengőre szegezett tekintettel vártuk őket, ekkor már egyáltalán nem jöttek. Megtanulod te kis rohadék, hogy fegyelmezetten vársz majd minket legközelebb és otthon kushadsz vagy jövünk, amikor akarunk és te meg majd meglátod mikor, ha ott leszünk. Nem jött még össze.
Közben nincs még fűtés továbbra sem a lakásban, minden más nagyon jóóó. Tegnap elmentünk fűtőtestet venni, de aztán láttunk jobb dolgokat is abban a bevásárlóközpontban, szóval inkább gyorsan megvettük azokat, aztán a végére hagytuk ezt a hülye fűtőstestet, mert a franc fogja cipelni, de utána kiderült 10 óra előtt 10 perccel, hogy nincs is már azon a kártyánkon annyi pénz, szóval fűtőtest nélkül maradtunk höhö, maradt a kínos nevetgélés.
Vasárnap pedig SEMMI nincs nyitva, és ez tényleg így van, én erőlködtem még egy jó darabig, hogy "az neeem lééhétezik, hogy egyszerűen semmi ne legyen nyitva". Próbálkoztam a neten mindenféle abierto domingo electricidad stb. kulcsszavakkal, na nem is részletezem a szánalmas kísérleteimet, nincs nyitva semmi na, ez tény.
Szóval holnap majd lesz fűtőtest, hétfőn kinyitnak a helyek egészen a szieszta kezdetéig, akkor viszont szigorúan eltűnik mindenki megint 3 órára. Én meg sem próbáltam elmagyarázni, hogy nincs is annyira meleg még, hogy erre most is szükség legyen, itt nem így látják.

Nincsenek megjegyzések: