2012. január 14., szombat

fekete fokhagyma


A tegnapi nap folyamán szinte bénultságnak nevezhető teljes nyugalomra kárhoztattam magam, amelynek és egyébként nem utolsósorban a frissen vásárolt grapefruitmag kivonatnak köszönhetően ma kitörő lelkesedéssel és sok energiával rendelkezem. Viszont még nem vagyok biztos abban, hogy a "félbetegen futás" műfajt kipróbáljam-e, hiszen azt tudjuk milyen 0 fokban futni, ebben az évszakban ennél szélsőségesebb körülményt még nem volt alkalom kipróbálni, de eddig egyéb extrém változatokat még nem néztem. Ezért arra gondoltam, hogy ma a mozgás egy fokkal biztonságosabb formáját választom.

Mai elsődleges problémakör egyike az volt, hogy fekete fokhagymát (imádom már magát az elnevezést is) mentem fotózni és közben ordas időjárás köszöntött rám, ezért kénytelen voltam a diétámat megszegni és ismét croissant-t fogyasztani, de most már meg is bántam. Alapvetően jól tartom egyébként és másfél hét alatt szinte már kiállnak a csontjaim is, amelynél szebbet el sem tudok képzelni. Úgyhogy sikeresen faragom le a stockholmi kardamomos-fahéjas sütemény tobzódás okozta plusz terheket.

3 megjegyzés:

Sian írta...

Szia Regina,
kérlek, ha lehet, áruld el, hol fotóztad a fekete fokhagymát?
Köszönöm :)

regina boros írta...

szia,
nagyon szívesen:
a Sarki Fűszeresben
www.sarkifuszeres.hu
(még van kb. 4 doboz)

Sian írta...

A Sarki Fűszeres FB oldalán határozottan azonosítható volt a polc és a fekete fokhagyma. Köszi mégegyszer :)