2012. július 28., szombat

vonulás

Szerdától más világ indult, egy hatalmas open office lett a közegem, még ha elméletileg átmeneti is a helyszín. Amúgy szeretem, sok impulzus, jó fej emberek, gondoskodás, sok segítség, sok szakember, mi, a kiválasztottak mindannyian azért ülünk ott, hogy jó dolgokat csináljunk.

A rendszeressé váló tömegközlekedés viszont sok új impulzust is hoz:
Csütörtökön és pénteken kicsit rossz volt, hogy nem tudtam napközben a Sarki Fűszeres környékén kószálni, ugyanis pont spanyol napokat tartottak, amelynek egy részéhez én is adtam ötleteket, jó lett volna követni, de azért a paellát nem hagytam ki, és a Tarta de Santiago-t is csodálatos pillanatokat okozott, hogy ismét fogyaszthattam. Ezt nagyrészt csütörtök este a spanyol kóstoló keretében sikerült befogadni.

Most pedig igyekszem ismét nyugodt hétvégét csapni, ha tudom a számítógéptől biztos távolságban, dehát ez nem fog könnyen menni, mert például tegnap megkezdődtek az olimpiai játékok és valami zseniális lehetett a megnyitója, amibe a nagyrabecsült angolok beleadtak mindent és én ezt minden áron szeretném megnézni, tegnap ugyanis nem értem rá éppen, amikor kezdődött. Viszont olvasni is fogok most sokat, ez elhatározás.

Nincsenek megjegyzések: