2013. április 7., vasárnap

Hűvös április

Most már nagyon unalmas, hogy még mindig hideg van, most például kb. 3 fok, de a héten 0-1 fokok voltak. Ma reggel elmentem volna kávézni, de a Pavlov zárva volt, minden különösebb kommentár nélkül, a többi béna helyre nem vagyok hajlandó beülni, és akkor még itt volt alternatívaként egy kis hely a Timmy Praline, ami teljesen értelmetlenül van nyitva és árulja a bonbonokat vasárnap reggel, kávét azonban nem tudott csinálni, mert "még nem hozták meg a tejet"... Tessék?
Úgyhogy hazakullogtam és itthon kávéztam, reggelim amúgy volt hála a tegnapi Culinaris kalandnak. Ez speciel a vacsorám volt, de jól átadja micsoda jólét van most nálam:
Aztán délután elmentem futni, megszenvedtem rendesen, szembeszél fújt, nehezen ment, rossz passzban vagyok, merev, rosszul öltöztem fel, ilyenek.
Viszont utána elkészítettem életem első tényleg al dente, elképesztően finom tésztáját, papardelle és egy vegyes paradicsomos szószt, bazsalikomot és olívabogyót raktam mellé.

Nincsenek megjegyzések: