2013. augusztus 15., csütörtök

Trance Run

Még mielőtt úgy tűnök, mint valami bekattant hippi, élete virágját elérő majd azt szép lassan túlhaladván mindenféle pótcselekvésbe menekülő nőszemély, el kell, hogy mondjam ma visszatértem a munkába, kicsit ugyan érdekes állapotban, de jól vettem az akadályokat. Estefelé pedig úgy döntöttem, hogy jóga óra helyett a város egyik legjobb gyrososánál szerzek energiát, és az az igazság, hogy sikerült is. Olyannyira feltöltődtem, hogy éreztem magamban az erőt, hogy elmenjek futni. Szóval fel is kerekedtem, fogtam a biciklimet és ugyan már sötétedett ismét, de kitekertem a Margitszigetre, egyik kezemben az ozorai nomád létre beszerzett szuper zseblámpámmal. Igy legalább volt biciklivilágításom is, ha akartam, valamint futás közben is tudtam világítani, ha éppen úgy támadt kedvem. Na szóval a napot önmaga teljességében zárva, kezdek megnormálisodni.

Ez persze nem jelenti azt, hogy ne tudnám pontosan, hogy mikor lesz a legközelebbi goa party a városban, valamint, hogy még mennyit kell aludni a következő Ozoráig.

Ezt hallgattam futás közben:

Nincsenek megjegyzések: