2008. december 1., hétfő

autóval Centellesbe


Megvolt életem eddigi leghosszabb egyhuzamban vezetése, elmentünk Centellesbe és minden baj nélkül megúsztuk. Viszont nem is tudtam, hogy tényleg ennyire önzőek, figyelmetlenek és agresszívek a kamionosok. Egészen érdekes dolgokat műveltek, persze még ártatlanul szemlélem az utakat. Előznek, közben pedig 40-nel vánszorognak, amikor mindenki 100-zal megy, az egyik pedig teljesen rámjött, csak éppen azt nem tudhatta, hogy engem ez egyáltalán nem zavart, mivel én gyakorlatilag nem szoktam belenézni a visszapillantó tükörbe, tudom, hogy kéne, de egyelőre nem jutott még rá időm a sok egyéb elsődlegesebb figyelnivaló miatt. Úgyhogy nem igazán tudott megijeszteni, amikor pedig leelőzött akkor megkönnyebbültem. Biztos nem ez volt a szándéka. Én azon idegesítő kezdő autósok közé tartozom, akik betartják (még) a sebességhatárokat.

Úgyhogy visszatértünk Centellesbe még ha rövid időre is, átvettük a felhalmozódott postánkat, meglátogattuk az egyik volt kedvenc kávézót, ahol most nem volt jó a croissant. A kiszolgáló mindig is undok volt, ez most sem volt másként. Utána pedig vonatkaland jött, egész napra elhúzódóan, délre Granollersben voltunk, majd Figueresben 2 óra alatt, hosszú mindenhol megállós vonattal, Figueresben pedig három óra szabadfoglalkozás, mire elindult a kis helyi buszunk, természetesen mindez szieszta időben, amikor kihalt lett itt is a város. Megint nem értettem, hogy minek ez az egész szieszta cirkusz, egyébként is tél van, negyedannyian vannak a városban, mint nyáron, nincs nagyon turista sem, senki nem megy be a boltokba, hideg van. Ilyenkor mit pihennek ki? Miért kell a nap kellős közepén 4 órán át zárva tartani? Értelmetlen az egész.

Nincsenek megjegyzések: