2013. szeptember 7., szombat

Street Food Show Ősz és egy újabb 10K


Igen aktív hetet tudhatok magam mögött, az elmúlt hétvégén pihenésre sem igazán volt lehetőség, egyedül a New Yorki partnerirodának szánt my beef moments feladat önkéntes kidolgozása okozott kikapcsolódást, amelyet egyébként a Lacipecsenye! támogatásával oldottam meg. És például ilyeneket készítettem.
A hétfő elment, a kedd is, a szerda este már lazítás jegyében telt, csütörtökön pedig megnéztem a Buddha Bárban rendezett Pezsgőfesztivált, nem volt tolongás, a hangulat számomra pont kellemes volt, úgyhogy jól éreztem magam. A péntek délutánt már sikerült némi idegfeszültségig húzni, úgyhogy hatalmas oldódást iktattam be végül estére a Budapest Parkban, ahol a számomra eleinte kétes hangulatú félig metal félig trance zenét játszó Infected Mushrooms koncertje zajlott, nálam 20 évvel fiatalabb emberek tömeges részvételével (na jó lehet, hogy túlzok), viszont utána az egyik legjobb trance társasági spirituális táncot toltuk néhány órán keresztül, ami számomra megint lélekemelő, színtiszta tökéletes szórakozás lett (és ugye tudjuk, hol éltem át hasonlót).

Ma tehát a mindig kedvelt Street Food Show zajlik, jó volt, itt sem volt tolongás egy jóideig, kipróbáltam a pimientos de padrón kedvenc katalán fogásomat, illetve ettünk csicseriborsós pacalt, meg ittam a legfinomabb kávék egyikéből, ettem oreo cake-t aztán nem bírtam tovább.







megfejeltem egy délutáni alvással, utána pedig futottam 10 km-et a szigeten, úgyhogy teljesen elégedett vagyok éppen.


Nincsenek megjegyzések: