2007. január 29., hétfő

frío eh eh eh

Vészesen csökken a hőmérséklet. Fagyról még nem tudok, habár ma gyanakodva méregettem két autó között egy havas kupacot, de aztán kiderült, hogy az a sarki kávézóból kiöntött jéghalom. Az utcák kihaltak, az emberek védekeznek a dermesztő hideg ellen, hiszen akár 3 fokig is lemehet a hőmérséklet. A városban ennyi a minimum máshol pedig találgatni sem merek. Tudom, hogy máshol meg havazás van, de akkor következne most a lényeg: itt nincs fűtés. Tehát a szobában ülök kettéfagyva, a kinti napsütést bámulom vágyakozva.
2 réteg vastag pulóver és egy vastag takaró ma esti védőfelszerelésem.
Közben annyi fejlemény történt, hogy február 7-től úgy néz ki nem nagyon tudok hírt adni angol főbérlőnk legújabb konyhai alkotásairól, de természetesen méltó összeállítással búcsúzom.
Ma ettem a legfinomabb croissant-t errefelé, habár csak a népszerű kávézók voltak nyitva úgy 5 óra felé mégiscsak vasárnap van, ilyenkor mindenki készül a hétfőre. Az edzőteremben is csak 3-4 ember lófrált és nézegette.
Már csak maximum 2 hónap és szénné égethetem magam talán, már márciusban elkezdem a napsugár általi feltöltődést úgy tűnik ez az átmeneti állapot csak így vészelhető át azaz megfelelő belső hőháztartás birtokában, én pedig sápadt országban töltöttem az elmúlt év nagy részét. Gyíknak kellett volna születnem, még lehetek.

1 megjegyzés:

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.