2007. április 29., vasárnap

eső, ború

Örülök a klímaváltozásnak, Magyarországon 28 fok van 5 hónapja, itt pedig egyik hét esős a másik nem, utána megint. Ma például ismét esős volt, elmentem és megnéztem a viharfelhőket, konstatáltam, hogy a turisták kitartóan fekszenek most már a tengerparton, akármilyen idő van, beindult a szezon nem gondolják meg magukat. Azért persze jó ott feküdni és jó ott labdázni és csak én tudom meg páran, hogy a lábuk alatt patkánytetemek vannak, a csikkeket ők is látják. Egy nap legalább 3 mezitlábas turistát látok, hehe, semmit nem tudnak mi zajlott itt, amíg be nem tették az ezüstcipellőjüket. Aztán a lábnyomokat nézem elképedve meg a sok szemetet, recyclál az csendben az utcakővel. A kávézók telítve vannak, besűrűsödve ülnek az emberek az éttermesek pedig nagyon elfoglaltak, maradnak a kényszerűen és tudatosan lepattantra hagyott bárok az a mienk (vagyis az övék), minden mást elfoglalnak. Elsősorban franciák, meg angolok, meg németek. Ma már 5 helyről kellett kifordulni, mire tudtam inni egy tejeskávét. Háhhh turistaszezon... Szóval szar az idő hónapok óta, jóó néha kisüt a nap, de amúgy átlagban eső van, menjetek máshova.

Nincsenek megjegyzések: