2007. április 18., szerda

napfotók a nap képe a nap zoknisszandálja

Elvonatkoztatván a döglött patkányoktól, cigarettacsikkektől és törött üvegektől, valamint a lúzer kagylódaraboktól végül feladtam elveimet és leültem a homokba, de nem bántam meg, mert negyedórára törpe lettem, s ahogy lekuporodtam.. úgy kelt fel körülöttem a világ, tornyok jártak-keltek köröttem s minden láb volt csupa láb... elnézést..
szóval készítettem néhány fotót erről az élményről, voltak akik fürödtek már a tengerben, szezonnyitás, szezonnyitás és egyből elfoglalták a napágyakat, és kiültek minnimum stockfotóim célszemélyei napozni.
és a háttérben Barcelona híres épületei itt már én voltam óriás és ők törpék.., szezonnyitás mondomfürödtek benne.. vhoooáá...ennek meg a régi jó, kedvenc sandals and socks-on a helye..

Nincsenek megjegyzések: