2010. április 19., hétfő

az élet menete


A szombat esti súlyos kikapcsolódás másnapján, ahogy biciklivel egyensúlyoztam hazafelé lét és nemlét határán, hirtelen azt vettem észre, hogy nem tíz, nem ötven, hanem körülbelül száz rendőrautó masírozik a Duna parton. Egészen biztos voltam abban, hogy valami rendőrtalálkozó van, bár nem tudtam magamban letisztázni, hogy ennek milyen oka lehet a Szent István park közelében, mindenesetre ebben a tudatban megnyugodva hazagurultam. Estefelé aztán megtudtam, hogy Az Élet Menete masírozik a parton, sok ember elmegy egy irányba ezzel is emlékeztetve mindenkit az éppen aktuális gondolatokra, ezúttal a holocaust áldozataira. Rengetegen voltak mindenesetre, de majdnem még egyszer annyi rendőr és biztonsági személyzet, akik járkáltak föl és le és úgy éreztem magam közéjük keveredve, mint egy James Bond filmben, mindenesetre figyeltem a technikákat.



Nincsenek megjegyzések: