2010. április 4., vasárnap

húsvét - barkakérdés


A Sarki Fűszereshez való - lassan az enyhe túlzás jeleit mutató - kötődésem egyik hozadéka volt, hogy felfedeztem a 2 házzal odébb található virágárus lányt, (a bolt nevét sajnos nem tudom megjegyezni), aki tényleg ízléses és hangulatos kompozícióval dobja fel a környék közhelyes, nyomasztó virágboltos kínálatát (engem valamiért mindig is inkább nyomasztottak, mint feldobtak a virágboltok) és hát ott rendeltem egy ilyen húsvéti összeállítást, azt már csak zárójelben teszem hozzá, hogy két napig tartott, míg nem kezdett el durván elsorvadni az egész, most már sokkal inkább az elmúlást, mint a tavaszt és a megújulást jelképezi, na de a lényeg, hogy ennek köszönhetően jutottam két szál barkához is, amit viszont mindig is imádtam csak soha nem volt nekem semmilyen formában. Szóval a barka jó és meg is ihletett és ezzel kívánok boldog húsvétot mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: