2010. augusztus 15., vasárnap

Avignon

Avignon hangulatát ugye a vasárnap reggeli tétlen mászkálással, sikertelen kávézással majd kötelező programként a Pápai Palota megtekintésével igyekeztem befogadni. A palota kívülről lenyűgöző, belülről is impozáns, ennél már csak az a lenyűgözőbb, ahogy az embert a végén áttuszkolják egy vinotékán és betódítják a palota shopjába, ahol szörnyű szuvenyírek között kell átverekednie magát, hogy végül levegőt vegyen a kijáratnál. Ezután az Avignoni híd következett volna, de sajnáltam kiadni pénzt arra, hogy egy háromnegyed hídra felmenjek, ezért csak messziről csodáltam meg. Utána pedig a legeslegjobb helyre sikerült beülni kajálni, egy rendkívül érdekes koncepciójú étterembe, ahol gyakorlatilag az ötvenes évek francia ételeit szolgálták fel, ötvenes évekbeli francia környezetben. Zseniális volt, nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy megtaláltam, vagy csak fogékonnyá váltam a bizarr helyek felfedezésére és kedvelésére.

színház bejárat
körhinta
Pápai Palota belülről
sur le pont d'Avignon
Ginette et Marcel Resturant
(részletes kifejtés hamarosan)

egy pillanatfelvétel az esti körhintaélményről:

Nincsenek megjegyzések: