2011. március 11., péntek

pozitív darabolódás

Most, hogy egy olyan hétvége elé nézünk, amikor például kaptam (az élettől) 4 szabadnapot a semmiből és végre leáll az élet, én pedig lélegzethez jutok és mindezt 3 napja tudtam meg, mert én ugye ki vagyok esve ezekből a hivatali rend kérdésekből, itt saját törvények uralkodnak, ami a legegyszerűbb konstrukciót hordozza magában = mindig dolgozom.

Újabban szórakozás közben is dolgozom, ahogy tegnap is Villányban, ahol a Wunderlich Torkos Csütörtök vacsorán vettem részt, az eseményt pedig nem mulasztottam el megörökíteni a gasztrobizarron sem. Igaz, hogy az egész beharangozást általában kissé erőtlen közvetítés követi, tekintve, hogy egy-egy ilyen vacsorán ugye fogyasztani is kell, egy borászat esetében pedig elkerülhetetlen, hogy a borokat is kóstolja az ember (kényszer), ha pedig kóstolja akkor annak hatása is van, ha pedig hatása van, akkor a koncentráció adott esetben csökkenHET. Esetemben csökkent is, ezért nem tudtam beszámolni kellő átéléssel a kacsamell carpaccioról menet közben, de a szavam leginkább a Cassiopeia Syrah 2008 kóstolása során halkult el: itt az történt, hogy kigyulladt a piros lámpa a fejemben, ez a bor rendben van eléggé.

Ezután még várnak rám újabb gasztroprogramok tekintve, hogy az a rendkívüli megtiszteltetés ért, hogy az Útisúgó utazási portál Gasztronomád rovatának étteremkritikusa lettem. Csak úgy tényszerűen megemlítem a történeti hűség kedvéért, hogy 3 hete pedig megtörtént az első nagy siker: megjelent a Diningguide-on is egy cikkem a spanyol sonkáról. Szóval azért lassan, de biztosan araszolok előre ezekkel a dolgokkal, hogy aztán kiteljesedhessek és életemet teljes egészében az írásnak szentelhessem: egy tóparton kötött garbóban sétálhassak, ihletet gyűjtsek, 2 macska melegítsen két oldalról, a többi már csak bónusz, még lehet kandalló is valahol időnként ja és internet is legyen. Na jó ez az egész lehet, hogy mégsem én vagyok.

Szóval jelenleg mégiscsak az a helyzet, hogy darabolódom szépen és hát a darabolódás szükségszerűen széteséssel is jár, ezt az eremdényt következetesen teljesítem: a felhalmozódott feladataim és munkáim botrányos méreteket öltöttek.

Nemsokára azonban beszámolok sokkolóan előrehaladott állapotú képekkel a lakásépítkezésről is.

2 megjegyzés:

Lami írta...

hát szeretem az álmaidat:)...amikor minden a nyakunkban hullik, melyre vágytunk, akkor időnként megijedünk, hogy mekkora teherrel is jár a megvalósított képzelet...de hát kit érdekel:)...innen, a net túloldáról büszke vagyok rád, hogy álmodsz és megvalósítasz, és büszke vagyok magamra, hogy virtuálisan bár, de ismerlek (nyálas egy szöveg?...ne is törődj vele:)...kellemes pihenést a hosszú hétvégén!

regina boros írta...

Lami, köszönöm szépen.
jó érzés, hogy értesz :)