2011. április 16., szombat

hétlezáró céges party a másik oldalról

A héten rendkívüli leterheltségem nem csökkent, úgyhogy péntek este méltó módon zártam le, reggel 3-ig egy szuper exkluzív céges partyn vettem részt, alapvetően a szervezők oldaláról fogva meg a teendőket, tehát ma megint nem másnapossággal ébredtem, - ahogy alapvetően most már sokadik hete nem (korábbi telítődés következtében) - hanem pusztán csak mintha agyonvertek volna állapotban, ami kétségtelenül egy hálásabb, úgymond méltán kiérdemelt állapot és a szervezet könnyebben le is tudja győzni, mint az alkoholos mérgezést.

Tehát tegnap a Gozsdu udvar méltatlanul kihasználatlan egyik üzlethelyiségének pincéjében egy, a romfeelinget a luxusstílussal ötvöző partyn vehettem részt. Fotósként indultam, de beépültem, ahogy szeretem az ilyesmit, ha már egyszer ott vagyok. Hát én ott voltam és néztem a pult másik oldaláról a céges partyt, mintha csak magamat láttam volna néhány évvel ezelöttről, megboldogult alkalmazotti létem időszakából.


Nincsenek megjegyzések: