2011. április 11., hétfő

rengeteg ember

A hétvégén többszörös erővel kényszerítve magam a fejemben felállított lista szerint haladtam, ebből szombaton csak a gyakorlatilag folyamatos alvás projekt valósult meg, de ami azt illeti nem ártott.

Másnap azonban adtam a Panininek még egy esélyt és 2 olyan munkát elvégeztem ott hosszan és szerencsésen amelyekhez csak nyilvános helyen van ihletem, utána pedig átvonultam néhány lámpával és kilinccsel a károly körúti helyszínre, először taxival próbálkoztam megközelíteni - tekintve, hogy egy 2 méteres pakk volt nálam, de a taxis össze-vissza szerencsétlenkedett a vasárnapi futók által lezárt terepen, úgyhogy durrogva kiszálltam és metróval távoztam, nem bántam meg.

A Károly körút kérem egyre durvábban komfortos, nemcsak maga a körút nyer teljesen új arculatot, de a lakás is megdöbbentő átalakulásokon ment keresztül. Egy kis ízelítő következzék mindjárt.

Utána visszatértem az Andrássy út felemelő hangulatától övezve, és még arra is rávettem magam, hogy kimenjek futni a Margit-szigetre, ahol a zombiként ingadozó családok és párok tömegéről tudomást sem véve, előrevetett fejjel lefutottam a magamét, miközben Trojan Sixties ska-reggae szettje bömbölt a a fülemben. Végül az esti kellemes tespedés maradt már csak aktív fejprogrammal sajnos, amelynek következtében megint csak dr. Stuart teájával tudtam elaludni, úgyhogy ma végül mégsem vagyok annyira kipihent, mint ahogy terveztem, de azért maradt még a szombati 18 órányi tartalékból szóval nincs baj.

Tessék a lakásfejlemények hangulati jelleggel:

Nincsenek megjegyzések: