2011. július 31., vasárnap

Koktél party

forrás: Boutiq' Bar's Flickr

Tegnap este tervszerű koktélozásra mentem a Boutiq' Bárba, részben alakuló munkakapcsolat, azaz szimpátiaerősítés céljából, részben mert már ki akartam próbálni a város legprofibb koktéljait, és nem utolsósorban azért mert Closing Party-t tartottak, mivel augusztusra bezárnak. Nem csalódtam, zseniális volt minden, amit fogyasztottunk. Igazi igényes, kreatív, szakmai átgondoltsággal, kiváló alapanyagokból.

Nem tudtam, hogy a koktélfogyasztás okozta másnaposság kicsit hasonló az olasz csúcsbor másnapossághoz, ez egy olyan érzés, amikor jó minőségű cucc kering a véredben, attól vagy más állapotban és jól lefáradva, szóval kicsit rossz is, de azért valahol ad egy érdekes hangulatot. Én ezt a hangulatot most sok olvasással, tornával és újabb 5K futással mélyítettem el.

Magamban még mindig örülök, hogy holnap először öt év után: "bemehetek dolgozni", persze ez egy olyan jellegű öröm, ami valószínüleg hamar elmúlik, lássuk be az itthon dolgozásnak jóval több a kényelmes és pozitív oldala. Ott viszont lesz nagy társaság, meg hivatalos környezet.

Nincsenek megjegyzések: