2011. július 11., hétfő

fesztivál tanulságok


Sikerült viszonylag nagy arányban kontrollálnom tetteimet és viselkedésemet a Balaton Soundon, amit egyébként komoly sikernek tartok. Habár az életemből szerintem ismét elvett néhány évet a négyszeres hajnali lefekvés, a sok por, a ragacsos Balaton, a folyamatos 40 fok, a rántott szelet vegyes, illetve külön kérésre egyféle körettel, de azért kikapcsolódtam.

szahara
élénkpiros málnaszörp a helyi kínálatban
Zenei téren - őszintén szólva - nekem kevés, önfeledt, örömteli pillanatom volt, viszont nem éreztem magam rosszul. Ami miatt az egész megérte úgy, ahogy volt az Karl Bartos performance-a volt a Kraftwerk képviseletében, na ott érdemi pillanatokat, perceket éltem át, akár tudatmódosító katarzisnak is merném nevezni.

Néha összetűzésbe keveredtem, az erre kevésbé fogékony elit standokkal, de sok problémát talán nem okoztam. Például szerintem mindenképpen gusztustalan, amikor egy félmeztelen ember szolgál ki egy felsőkategóriára pozícionált hely képviseletében Balaton part ide vagy oda.

Az ételek értékelhetetlenek voltak talán próbálkozások, csírák előkerültek, de a bennem megmaradt érzést alapvetően az "undor" szóval tudnám leírni, ha bármelyik a fesztiválon kapható ételre gondolok, leszámítva a Baldaszti's luxus hamburgerét. A fent említett vita ugyan nagyrészt ekörül forgott, de lássuk be, nagyon finom volt, még ha én a helyükben nem is hamburgerrel és hotdoggal képviseltettem volna kint magam, a sok "suttyó" elképzelt igényeire és felfogóképességére alapozva.

A legérdekesebb jelenség a 18+ karszalag volt számomra, amely az Új Széchenyi Tervet hivatott népszerűsíteni azzal a "suttyók" agyába is beletuszkolható mondattal, hogy ezt viseljétek mert csak akkor szolgálnak ki alkohollal, ha ez van rajtad, mert a karszalag bizonyítja hogy elmúltál 18 éves. A logikát még nem sikerült megfejtenem, de látom magam előtt a sok beszívott sikerorientált főszervezőt, ahogy nagyokat röhögve összerakják a koncepciót: nem kell túlmagyarázni, értitek, ennyi, ezt így talán megértik. Mármint a suttyók (azaz mi: fesztiválközönség) - nem győzőm hangsúlyozni.

Kiegészítés video - személyes 1,5 másodperces szereplésemmel - az imidzset alátámasztandó.

Nincsenek megjegyzések: