2011. szeptember 4., vasárnap

budapesti félmaraton

Nem, nem őrültem meg én természetesen nem veszek részt a mai budapesti Nike félmaratonon, nincs kedvem tönkretenni valamennyi testrészemet. Nem, előttem még jónéhány 10 km áll mire a következő állomáshoz érkezem, és az is még csak a 15 km lesz. Tekintve, hogy ezt egy hosszú ideig tartó szórakozásnak szánom, ahogy ezt itt már többször kifejtettem nem ész nélkül akarom csinálni. Mindenesetre, amikor a reggeli kávémat fogyasztottam, ezúttal az újpesti rakpart közelében, a Panini kávézóban, akkor láthattam a nagy budapesti Nike félmaraton résztvevőit futni, pechjükre 34 fokban. Azért jó volt látni őket.

Pénteken nekem megvolt ismét a 10K, amivel elégedett vagyok és mivel majdnem 3 hetet kihagytam a múltkori óta - ugye betegség, továbbá különböző okokból testi és lelki amortizáció következtében (lelki kevésbé most), ezért ismét jött a flash, a határozottan érezhető kémiai folyamat, ami beindult a szervezetemben, ezt igazából csak egy hologram segítségével tudnám elmondani, de az most nincs itt kéznél és nem is jönne át az interneten.

Ma helyet csinálok a holnap érkező szekrényáradatnak, átstruktúrálom ismét a teret, és lesz, ami lesz.

Nincsenek megjegyzések: