2012. március 31., szombat

Új hullámok mentén

A csütörtök és péntek is poszt macaron napi teendőkkel és tartalmas programokkal telt. Csütörtökön megmutatták nekünk a Lukács Cukrászda titkos backstage berkeit,


majd életemben másodszor a Fausto'sban ettem egy ismételten közepesen semmilyen ebédet, most már kezdem nem érteni mi volt annak idején (vagy még most is) az a nagy felhajtás a Fausto's körül. Viszont a Dohány utca ilyen lépcsőházakat rejt:


Tegnap pedig lehetőséget kaptam, hogy egy nemrég nyílt ötcsillagos spanyol hotel az Iberostar éttermének a spanyol séfjével interjút készítsek, ezt később kifejtem a Diningguide keretein belül. De nagyon jó volt.

Utána elmentem a Centrál Kávézóba, láttam, hogy beépült a kínálatba a "Hungaricum trio" macaron.

Úgy tűnik az új iroda szép volt és jó, de amilyen jól indult úgy hullt a porba, talán nem is jó kifejezés, inkább: vérzett ki az ötlet szép lassan. Tehát nemsokára closing time, már ami a helyszínt illeti és akkor most már tényleg összeáll az én kis saját, egyszemélyes bolygóm, itt a pozsonyi úton. És rajta egyedül én, és talán egy virág, vagy esetleg több, előbb-utóbb...

Vissza a realitásba: délután pedig - hát újdonságot nem tudok már mondani - a Laci!Konyha!-ban a kedvenc "urban-cosmo-underground-alti-eklektikus"(ez a DiningGuide TopLista Gasztronómia 2012 - amúgy szerintem zseniálisan jó kiadvány szintén nagyon jó megfogalmazása) helyemen ebédeltünk a spanyolországi barátokkal, ismét fantasztikus volt. Lenyűgözött mindenkit, mint mindig, amikor új embereket vittem.



Nincsenek megjegyzések: