2012. április 25., szerda

a bürokrácia diszkrét bája

Érdekesen szürreálisnak definiálnám az újabb, amúgy a semmiből jövő eseményeket. Hétfőn jött két ember és kikapcsolta a gázt, esküszöm ezeket nem én találom ki. Szóval tény, hogy már észrevehettem volna, hogy külön így, hogy Gázművek nem kapok semmilyen számlát, de lássuk be az elmúlt 2,5 fél évben volt más dolgom is. Annyi mindent fizetek, gondoltam, valahol biztos ott van a gáz is, valami apróbetűs részben. Hát nem volt. Becsöngettek, a gázórát keresték, megmutattam, már bent is voltak, megijedtem, inkább arra koncentráltam, hogy ne ájuljak el a rám törő szívdobogástól, egy ideig meg voltam győződve arról, hogy ezek valószínüleg betörők, mert én mindent befizettem eddig, de aztán mindenük olyan hivatalosnak tűnt (egyenruha, igazolványok), hogy mégsem voltak azok. Miután pedig elmentek, inkább megkönnyebbültem, hogy végre nincsenek ott a többi már nem is érdekelt. Igazából elvagyok gáz nélkül is.

Még a folyóvízbe és az áramba kapaszkodhatok (persze nem egyszerre), mert mikor máskor tartaná karban a T-mobile a hálózatát, szóval igazából még a kis nyamvadt mobilinternetem sem működik. Nem baj, viselem a furcsa megpróbáltatásokat.

Nincsenek megjegyzések: