2010. október 23., szombat

önigazolás kísérlet


Ideje lenne kiüríteni a fejemet és a szervezetemet a sok bevitt szőlőszármazéktól, de a legutóbbi alkalom pozitív lelki hatása megint szinte jupiter véreként áramlott bennem. Csütörtök este gyűltünk össze a localban egy Cabernet vaktesztre, ezúttal páholyból élvezhettem az eseményeket, a privát soha belülről nem látott felső emeletről tekintettem a pór kóstolónépre és innen igyekeztem megzavarni rendszeresen a kóstoló lényegét azaz a független, befolyástól mentes véleménynyilvánítást és csendes, elmélyült jegyzetelést.
A kóstolósor közepe-vége felé engem már egészen gyerekes izgalom fogott el, hogy vajon mi lesz a végeredmény és nem hiába, megdöbbentő lett.

Számomra nem ért véget az este az eredményhirdetéssel, utána átvonultam a Brandfestival/Márkabárra a Mignon bárba, ahol személyesen Los Péter molekuláris kísérleteket folytató profi mixerrel kevertettem magamnak exkluzív, nem megnevezett és korábban nem létezett koktélt. Ezzel megkoronázván az estét váratlanul rájöttem, hogy nekem semmi keresnivalóm ezen a helyszínen és hazamentem, előtte még bevetettem magam egy hiénataxis hálójába önként, aki a hajnali 2-kor homályos látással és gondolkodással rendelkező autókat szín és alak alapán megkülönböztetni képes hölgyutas közönségre specializálódhatott és ez esetemben tökéletesen be is jött, egyszerűen csak az autó tetején jól látható Tele szót láttam, valamint a Tele5 taxinál már jól bevált alakzatot és már be is vetettem magam mellé. Amikor 2 perc után közel 2500 Ft-nál jártunk azért megemlítettem, hogy mi folyik itt, végül sikerült megegyeznünk abban, hogy kikapcsolja a taxiórát vagy kiszállok, aztán egész rendes volt, mert még így is hazavitt.

A pénteki napot pedig kreatív városmászkálással és a Sarki Fűszeres, LLUM, Dunapark háromszögben töltöttem és mondom áramlott bennem a sok-sok cabernet, ami - hát mitagadás jó is tud lenni.

VIP szektor

Nincsenek megjegyzések: