2010. október 13., szerda

Rákfejtépés a Pastramiban

A Pastramiba vasárnap délután másfél óra késés után estem be az intenzív hétvégi program után, pedig hivatalos a jelenlét oka: ez most az egyik fő projektem a Werk Akadémia Gastrowerk mozgalmának keretében. Szóval megtanulhattam, hogyan kell articsóka szívet kivájni, tigrisrák fejet és kinövéseket kitépni, végbélcsatornát eltávolítani, valamint a csicsókát, hogyan hámozzuk az édeskömény mivel jó (pl. gyömbérrel).

Miután Segal Viktor soron kívül pártfogásába véve 6-8 rákot elém halmozott és elkezdhettem tépni őket éreztem, hogy ez most egy nagy lépés előre, de nemkülönben a hatalmas tűzhelyek, lángok, kondérok látványa, közelükben elfogott az izgalom. A távoli kapcsolat a konyha és a vendég között, amikor a Te kezedből kerül ki az, amit ő megeszik, vajon át tudod-e adni a varázslatot, tudsz-e valami olyasmit adni, amitől ő észrevesz, megérez Téged.

Segal Viktor mutatja a késkészletét
gyömbér, édeskömény, articsóka, csicsóka

Nincsenek megjegyzések: