2011. november 15., kedd

Margit-hid

Hát ilyen lett, elég menő (fotó: we love budapest).
Tegnap aktív napot bonyolítottam, sok okos (például reménytelennel látszó összegek beszedése ügyfelektől) és kevésbé okos (gasztrovonalon egy egyelőre még nem tudni hová vezető újabb megmérettetés) ténykedés után, két program között leteszteltem a Baldaszti's Grand kávéját: tökéletes. A málnás süteményük is finom, ha nem 850 Ft lett volna, amit csak a számlán realizáltam, talán még vissza is mennék valaha. Ezt azonban több, mint pofátlanságnak tartom, még az ország legjobb cukrászdáiban sem kerül ennyibe egy egyszerű sütemény.

Egyébként régi szerelmek újraéledtek: egy szintén ebbe a kategóriába tartozó ügyféltalálkozó után vesztemre betértem a Wellensteyn boltba, ahol 70 és 100 ezer forint közötti télikabátokat nézegettem és sajnos az egyik nagyon megtetszett, dehát ennyiért nem szabad venni egy ruhát. Pedig Stockholmban elkellne majd az biztos.

Nincsenek megjegyzések: