2011. november 22., kedd

szmog


Állítólag irtózatos szmog van, ugyanis nincs szél, részben gondolom ennek következtében kb. 2 hónapja nem esett eső, nagyon furcsa állapot, most már kezd az emberekben tudatosulni, ugyanis a Szabadság hídnál pl. állítólag megjelent az "ínség szikla", ami csak akkor látható, ha nagyon alacsony a vízállás.

Tegnap két újabb dologban szintet léptem, egyrészt beléptem a 4GS iPhone-osok táborába, körülbelül nulla összeg kifizetésével és fogyasztói szokásaim változtatása nélkül, egyszerűen még 2 évet alá kellett írnom annál a telefontársaságnál, akiknél már kb. 12 éve vagyok, én ugye a korai mobiltelefonosok táborába tartozom kb. 1999-ből. Szóval ez nem volt nagy önfeladás.

Egyedül akkor lenne szívás, ha megint ki akarnék költözni külföldre, de egyelőre ilyesmit nem fontolgatok. Svédországban azért körülnézek, hogy nincs-e valamilyen komolyabb iskola, ahol lehet fejlődni a szakmámban, de nem sok reményt fűzök hozzá és pont olyan időszakban megyek, amikor szerintem nem sokan foglalkoznak majd ilyen kérdéssel, karácsony és szilveszter tájékán.

A másik dolog egy lakberendezési kérdés, ezért nem is terhelnék vele senkit. Mondjuk most a szomszéd házat elkezdték szigetelni hungarocellel, és az egész folyamat mocska az én féltve őrzött balkonomon (is) landol, ami miatt nagyon ideges vagyok, de nem szabad ezeknek teret engedni, mert akkor kész frusztráció lesz az élet. Így is, a hétvégi kalandomból felháborodott posztot szültem végül.

ilyen helyen szeretnék lakni:


Nincsenek megjegyzések: