2012. június 18., hétfő

fogyasztói vesszőfutás

fotó: Kalotás Csabi

A pénteki nap folyamán sikerült új kedvenc helyemmel az Anker't-tel is egy kis konfliktusba keverednem, tekintve, hogy nem bírtam elviselni a darabos facebook oldal stílusukat és beírtam egy kedves észrevételt, ismét megsértve ezzel egy szakértő hiúságát, nem is hagyták szó nélkül. Végül jóra fordult a helyzet. Az Ankert'tben azonban egy rendkívül szürreális élményben lehet része annak, aki kipróbálja a Buffet elnevezésű önjáró étkező lakókocsit. Egy kedves, de kissé frusztrált fiú készíti mérhetetlen lelkiismeretességgel a különböző kreációkat, egy idő után észreveszed azonban, hogy 40 perce vársz egy szendvicsre, mert körültekintő alapossága és kevésbé hatékony kézmozdulatai következtében valahogy "nem készül" az étel, hiába látod, hogy folyamatos mozgásban van. Első este még ettem egy agyonpakolt padlizsános szendvicset, amelyre nem panaszkodhatok, bár a végére teljesen átázott kulimász lett belőle,
többé azonban nem merészkedtem a büfékocsi közelébe, inkább nézegettem a közönség reakcióját, akik a "bekapok gyorsan valamit és nézem tovább a meccset" könnyed arckifejezésről fokozatosan váltottak át, a "mi folyik itt", majd a "meddig készíted még azt a rohadt hamburgert" feszült tekintetre. Gonosz vagyok, de bevallom egy kicsit szórakoztató is volt, ilyet én még nem láttam.

Szombaton kipróbálhattam az Arriba Taqueria kissé összetett kínálatát is, amelynek során összeválogathatóak a burrito és a többi ételtípus alkotóelemei. Jó hangulatú hely, viszont határozott elképzelésekkel kell érkezned és jó, ha öntudatos vásárlótípus vagy.

Aztán az volt, hogy vasárnap egy morbid programba csöppentem, majd az élményeket oldani a római parton található Fellini kultúrbisztróba mentünk enni valamit. A hely nagyszerű stílusérzékkel van kialakítva, nagyon jó a hangulat. Az ételek azonban messze nem voltak olyan érdekesek és jók, továbbá itt is egy kicsit idegesítő belassulás, szerencsétlenkedés volt megfigyelhető, főleg a konyha teljesítménye terén. Ettől még lehet jó (sátáni kacaj).

Nincsenek megjegyzések: