2012. június 10., vasárnap

a jó étel bűvöletében



Tegnap délután ismét kint jártam a Gourmet Fesztiválon, változó hangulatban, ezt a lobbysta, érdekleső vendéglátóipart hol képes vagyok lazán kezelni, hol nem. Voltak hullámvölgyek, emelkedők, finomságok és furcsa dolgok, kedves gesztusok és meglepő figyelmetlenségek (mint átlagvendéggel szemben). Ettől függetlenül összességében le vagyok nyűgözve a kint lévő éttermek teljesítményétől egytől egyig, mert egyszerűen mindenhol csak nagyon finomat ettem.
Akiket nagyon szeretek: Rosenstein Vendéglő (nyitókép, itt olyan mérhetetlen kedvességgel, figyelemmel és tisztelettel találkoztam, amit nem is tudom mikor láttam utoljára), Pataki Cukrászda, Borkonyha, Bock Bisztró, Gusteau Kulináris Élményműhely, Sarki Fűszeres, Rosinante Szálloda, Anyukám mondta. De nagyon finomat ettem az Aranykaviár standnál is, csak az ordító Fenyő Miki számot kellett kicsit kikapcsoltatni.

A szombat koraestét pihenéssel és újratöltődéssel ütöttem el, majd úgy este 10 óra tájban úgy döntöttem, hogy megint szeretnék valami finomat enni, ezért hívtam egy taxit és elvonultunk a fesztiválra, háromnegyed órában lezavartuk a standviziteket, az eső hol szakadt, hol elállt, ezzel megszabva a fogások ritmusát. Amikor éppen elállt az eső, átszaladtunk egy másik portához.

Végül a budapesti, szombat esti taxihelyzet meggátolta, hogy bárhova még eljussunk úgyhogy befejeztük a vígasságot és szépen hazajöttem aludni, hogy a ma reggelt a Pavlov kávézó lenyűgözően deviáns légkörében tölthessem, ott mindig történik valami furcsa, ami miatt csak a hozzám hasonlóan elvetemült közönség látogatja őket szerintem hosszú távon.

Borkonyha (galamb rilette, zöldalmás burgonyapürével)

Pataki Cukrászda (maracujás, tonkababos és pisztáciás macaron)

Pannonhalmi Apátság, Viator (libamáj, nyúlgerinccel töltve)

Harrer Chocolat

Rosinante Szálloda (kacsa rilette)

Aranykaviár

Chateau Visz (fogas és lazac, zöldborsópüré, uborka)

Costes (paprikahab, gulyás terrine)

nU Bisztró (kardhal)

Nincsenek megjegyzések: