2012. október 14., vasárnap

a fák halála

Végre elmentem megint futni, ezen a végtelenül kellemesen ködös, párás, de csak kissé hűvös őszi vasárnapon. És bár a péntek és a szombat estét is a heti feszültségek levezetésére használtam fel, ami további fáradt hangulatot eredményez mégis sikerült kikapcsolódni valamennyire különösen egy tegnapi teadélutánnak indult esti hangulatjavító összejövetelnek köszönhetően.

Tegnap megváltam tehát a Macbook Pro gépemtől, majd rögtön egy könyvesboltba vezetett az utam, ahol valami perverz ösztöntől vezérelve megvettem a Steve Jobs könyvet. Egyébként nagyon érdekesnek tűnik, már el is kezdtem. Ezen kívül vettem még két könyvet, azt hiszem mindkettő a fejlődésemet szolgálja hosszú távon, értelem és szellem van bennük remélhetőleg.

Egy újabb rémálom fejezet érkezett azonban, hogy miért van folyton szükségem ilyenekre azt nem értem, tehát most éppen a T-mobile-lal fogom felvenni a kesztyűt, megjegyzem alapvetően igazuk van, de mégis a szigorú és a 22-es csapdájában olvasottakhoz hasonló üzletfilozófiájukkal nem tudok és nem is akarok megbékélni.

Nincsenek megjegyzések: