2012. október 21., vasárnap

Megújulás és elmúlás

Nagy átalakulásokon megy keresztül egyébként itt a környék. Most lett kész a megújított Wharmann Mór köz és igazán menő lett, a szó jó értelmében európai.
Néhány kellemes őszi kép, ma úgy 20-25 fok volt.

 
 
 
 
 

Na, de a mai nap mégsem volt felhőtlen, mert egy egészen újszerű csalódás ért az amúgy eddig kedvelt Király Grill Hauseban, ahová elmentünk ebédelni. Hárman voltunk, és ott követtem el a hibát, hogy a jól láthatóan állott curry wurstot kértem a szintén nem kifejezetten frissnek tűnő "steak" burgonyával. Kihozták, megbarátkoztam a gondolattal, persze nem lehet minden tökéletes. A baj ott kezdődött, hogy csak két adagnyi állott fogás volt ebből a harmadikat frissen megcsinálták. Na ezt nem kellett volna, itt akadtam ki. Szerintem nem azért, mert pont nem én kaptam az egyetlen frisset, de azért mégis ilyen durván szembesíteni azzal, hogy "na ilyen is lehetne" ez gáz volt. A végén sajnos odavetettem a kedves "viszlát" mellé, hogy "kár, hogy állott volt az étel, amit kaptunk", erre régen nem látott gyilkos, döbbent pillantást kaptam. Ha nem jelentkeznék legközelebb utólért a Király Grill bosszúja és ne firtassák mi az elkövetkezendő hetek curry wurst virsli tartalma.

A napot végül elégedetten zártam, mert elmentem futni és ismét lenyomtam 10 km-t, ráadásul nem is került túl nagy erőfeszítésbe. Ráadásul egy plusz hangulati aláfestést adtam, hogy a ClockRadio kedvenc alkalmazásom, ami egy internetes rádió Jazz/Swing kategóriájában találtam egy Electro Swing Revolution rádiócsatornát, na és ezt hallgattam futás közben, ami óriási plusz energiát adott. Kis hátulütő, hogy a Nike Running közben nem tudott működni, amit nem kifejezetten értek. A lényeg, hogy este 8-kor vaksötétben a tök üres futópálya az enyém volt, a fülemben ordított a swing és hát a kilencedik kilométer táján ugye nem kell ecsetelnem, hogy ez milyen érzés volt. Jó.

Nincsenek megjegyzések: