2013. április 27., szombat

cukor nélkül a világ

Visszatérés, megnyugvás, feltöltődés, szabadság, meleg, berobbant váratlanul a nyár.
Így vagyunk mostanában.
A héten szerda éjszaka jöttem vissza Madridból, az utazás, könnyednek, rettegésmentesnek számított, jó volt, nem is késtünk. Másnap még szabadságon hangolódtam rá a teendőkre és egyedül pénteken mentem be dolgozni. Madridi kalandjaimról még számot adok majd.
Az étrendem újabban szokványosnak nem mondható, illusztrálva a helyzetet a mai menüm: gránátalma szörp, szénsavas "tündér"vízzel, körtés mandulatej turmix, teljes kiőrlésű pászka, kecskesajt, zsálya, sós vaj.
Még nem tudok semmi biztosat, hogy valójában mekkora problémát jelent, az utóbbi időben előkerülő tünetsorozat, most vannak folyamatban a laborvizsgálatok. Röviden és tömören, néha kicsit rosszul vagyok evés után, egyhelyben autózás és autóbuszozás közben, elmentem megméretni a vércukrom és magasnak tűnik. Persze sokmindentől lehet, az is lehet, hogy nincs semmi gáz, mindenesetre most diétázom, amíg ki nem derül mi a helyzet. A leginkább elfogadhatónak a "paleo étrend" tűnik, találtam is itt egy újonnan nyílt helyet a Pozsonyi úton Paleo Kamra néven, ahol be tudok szerezni mindent, ami kell, rendkívül extrém - ennek köszönhetően nekem kiválónak számító élelmiszerek kaphatóak itt, és minden jó értelemben véve egészséges.

Nincsenek megjegyzések: