2013. április 1., hétfő

Húsvét

 
Újabb három nap lehetőség a kikapcsolódásra, eddig viszonylag sikeresen. Szombat délelőtt magamhoz képest egészen korán kimentem futni, a már csak félig fagyos, de szép lassan olvadásnak induló margitszigetre, szerencsére megint csak a megszállottak között, nem sokan merészkedtek ki, ráadásul ez a reggel 10 óra körüli időpont egész jónak tűnik, mert akkor a lusták még otthon vannak.
Utána elmentünk egy elég érdekes helyre a  Đăng Mười Vietnami étterembe, ahol végre pho levest ettem.
Vasárnap pedig elkezdődött a húsvéti hangulat, ugyan bevásároltam sonkát, gyömbéres kalácsot, de azért a készen kapott húsvéti reggelit sem hagytam ki, bár az egy pohár tokaji úgy reggel 10-kor kicsit merészre sikerült a gyomromnak.

 ezek pedig már a sonkafőzés első pillanatai, mert ezúttal sonkafőző fűszereket is beszereztem

Nincsenek megjegyzések: