2013. április 6., szombat

Jel és jel nélkül

Most néhány hétig megint furcsa lesz minden, a nagy intenzitás alábbhagyott, nem kapok minden percben 20 emailt, mondhatnám, hogy nem történik semmi, persze ez így nem igaz azért.

Ma valami pillanatnyi elmezavartól vezérelve elmentem az IKEA-ba, szombaton, igen. El kell gondolkodnom saját magamon, hogy mi volt ez az egész, ugyanakkor ott a helyszínen pedig kénytelen voltam azonnali és folyamatos önvizsgálatot tartani, mi mennyire zavar, mi kevésbé, mi az, amit elviselhetetlennek tartok, bírom-e, és ha igen meddig. Nem akadtam ki egyébként annyira, mint gondoltam volna, de nyilván rémálom volt a sok visítozó, vitatkozó, hülyeségeket beszélő ("te, egyébként ezek nem igazi tévék csak a bútorok miatt vannak kitéve") ember. Aztán, még mielőtt megvettem volna egy flamingós tálcát, egy rózsaszínű "szájjal fújt" lámpát, meg már nem is emlékszem milyen teljesen felesleges tárgyakat, a sor elriasztott és eltávoztam. Egészen a Kossuth tér üdítő kietlenségéig szaporán szedtem a levegőt, akkor viszont megnyugodtam, be is tértem a Culinarisba, ott pedig helyreállt a lelki békém, szófukar, magabiztos emberek között vásárolgattam nagyon furcsa élelmiszereket. Ez az én világom volt már.

A fő érdekesség viszont most jön. Ugye van ez a futás témám és mániám, már megkaptam blogomat kevés alkalomkor érő kommentben egy finoman gúnyos utalást arra vonatkozóan, hogy én folyton a futásról írok csak, hát igen - erről szeretek írni valamiért, mert sokat jelent nekem és szinte mindig mást. A múlt hétvégi két futásom is, mindkettő más volt, a második sokkal jobb, de ez mindig így van, ha rövid idő elteltével futok ismét, sokkal jobban megy. Nem is ez a lényeg, hanem, hogy két napja hatalmas felfedezés: Murakami Haruki: Miről beszélek, amikor futásról beszélek? című könyve megjelent és én rá is találtam. Hát ilyen véletlenek nincsenek. Róla ugye azt kell tudni, hogy a "japán Paul Auster", legalábbis, aki szereti Austert, az gyakran Murakamit is. Még csak most olvasom, dehát azért ez megint egy érdekes esemény, ha úgy tetszik jel az életemben.

Nincsenek megjegyzések: