2013. május 19., vasárnap

Nyugalom

Elképesztően nyugodt napot töltöttem ma, és ez már így is marad, mivel mindjárt vége a napnak. Alapvetően csak gondolkodtam, magammal foglalkoztam, újjáélesztettem a kedvenc Asus VIP notebookomat, ami egészen hihetetlen teljesítmény, délután végignéztem a Blöff-öt, valamint a Brian életét, mindkettő elérhető a Youtube-on teljes verzióban.

Megvolt azért a reggeli kávé is, a már említett Édesmindegyben, ahol alapvetően elégedett is vagyok a kínálattal, nagyon jó kávét főznek, egyedül a szerviz nem tud beállni egy normális ütemre, néhány hete nyitottak, de mintha máris elfáradtak volna. Pedig igyekezet, jó szándék az van jól láthatóan.

Ezt a kávét még az elején kaptam, azóta is ezt sírom vissza, én így szeretem, amikor nincs elnagyolva a tejes rész:
 
Valamiért úgy gondoltam, hogy a Westend nyitva van és elmentem bizonyos konkrét vásárolnivalóval a fejemben, de meglepetésemre minden üzlet zárva volt, amit nem értek, mert ezek még karácsonykor is nyitva vannak, nem értem most mi van, ami ennyire fontos. Pünkösd már ekkora ünnep lenne?

Ma ismét ettem a csodálatos, valódi tyúkoktól kapott tojásból (igen, ez ennyire különleges dolog), és tényleg érzem folyamatosan azt az életet, ami árad belőle, valahogy az egész teljesen más. Törékenyebb a héjja, puhább, érzékenyebb az egész, bársonyos sárga, finom.
Estefelé pedig még tornáztam is kicsit, és közben pedig megérkezett ismét a hatalmas vihar.

Nincsenek megjegyzések: