2006. december 12., kedd

kikötő




ilyen költői címet rég találtam. most úgy szúrok ki a landlorddal, hogy fennhangon bömböltetem a chemical brotherst-t ő ebből mit sem ért a maga bbc radio-n nevelkedett nemzedékével és a véres húscafatokkal, amelynek fordításával tölti napjainak jelentős részét. lehet, hogy készül a tökéletes bűntényre, amely az albérlők legyilkolásából áll csak előtte anatómiailag letisztázza a részleteket és felkészül. mélységes felháborodással vettem tudomásul, hogy a tegnap főzött és ehetetlenre sikerült gombapörköltemet még ő sem ette meg, pedig direkt kint hagytam neki.
ma kicsit mászkáltam a kikötőben és ezeket alkottam, vágni lehetett a napfényt, de a hideget is, ez előfordul ezek szerint itt is. végül kikötöttem, mint afféle a világban imbolygó hajó a bevásárlóközpontban, ahol be is rendezkedtem egy újabb ruhadarabra. közben pedig alkotok folyamatosan... flooooooooowwwwww.
tessék sushitéma
tegnap volt az utcában verekedés mindenki kivonult a saját kis balkonjára és nézett lefelé, lent pedig ordítozó angolok egymást csépelték majdnemgyilkosságlett. aztán fogták magukat felegyenesedtek és odébbálltak. itt nem biztonságos psssszt.

Nincsenek megjegyzések: