2006. december 7., csütörtök

Papá Noel


jajj lekéstem 37 perccel, hiába az éberség, már nincs Mikulás még láttam kisurranni a csizmáját az ablakon és továbbszállt. akkor kellemes Mikulást kívánok így utólag is az alábbi csodálatos képpel, amelyek szintén a sokat emlegetett vásárban készültek, nem tudok elszakadni a témától ez már nyilvánvaló. ma zárva volt minden, miután ma van a kotmány ünnepe (ami nálunk az augusztus húúúsz) jó nem biztos, hogy mindenki tudja, én pedig mindenkire gondolok. ma még annyit, hogy ma kihalt volt az utca és esett az eső, ami biztos furcsa és szokatlan, de legalább a pálmafák beraktározhatnak egy kis vízet (ja azok nem kaktuszok mindegy egyremegy). szerintem a tenger melegít is, nem? mert valahogy sosincs itt igazán hideg szerencsére. most különösen fáradt vagyok és egyben fárasztó is úgy érzem.
tehát az ígért kép:

ha amúgy nem lenne látható ez itt az előtérben farönk rajta arc meg sapka és piros az orra, és két kevésbé természetes, de szintén fából készült lába is van, és ebből van arcnélküli is. lehet, hogy van ennek valami neve és története én még nem tudom, de megígérem, hogy kinyomozom.

Nincsenek megjegyzések: