2009. szeptember 15., kedd

adminisztrációs nehézségek

most meg szőlőfüggő lettem,
pedig amúgy nem is szerettem eddig

A fejembe vett ügyekkel (nyelvtanfolyamok) leálltam, nem erőltetem, várok a rám kiszabott időszakig, azonban a legutóbbi gondtalannak indult szombat délutánon kiderült, hogy lejárt az autónk műszaki vizsgája, itteni nevén IPV-je úgyhogy most már ilyen autós adminisztrációs gondok is vannak, meg a hátsó gumikat is állítólag le kell cserélni, mert ez a szintű kopás már megengedhetetlennek számít.

Empuriabrava-n még felszabadultan gurultam el a rendőrautó mellett, bezzeg ha tudnák, hogy nem is mostanában, de 2 hónapja járt le a műszaki, akkor ők is jobban összeráncolták volna a szemöldöküket. A felismerést annak köszönhetjük, hogy szeretném, ha vezetés egy ilyen nem csak rám háruló kötelesség lenne, hanem ketten is osztoznánk rajta - szóval kénytelenek vagyunk közös erővel spanyol KRESZ-t tanulni, mivel egyedül nem túl lelkesítő (nem nekem kell ugyebár). Nem baj legalább kiderült, hogy van ilyen, hogy IPV, ami le is járhat, valamint a nemrég vásárolt használtautóknál ez elég gyakori és akkor még örüljünk, ha egyáltalán átmegy majd vagyis nem kell mondjuk még egyszer annyit kifizetni mindenféle javítások címén, mint amennyibe az autó került. Mondjuk eddig még nem igazoltattak engem egyszer sem köszönhetően az ártatlanul, előzékenyen és mindig szabályosan vonuló fehér Seatnak (amit én vezetek).

Ez még semmi egyébként, mert ezen kívül kitaláltam, hogy jövőre elmegyek New Yorkba, úgyhogy ujjlenyomatos útlevelet is kell szereznem mégpedig a saját ujjlenyomatommal, ezért ma felhívtam a barcelonai konzulátust, ahová én tartozom, de nem lehet itt csináltatni mert még nem készültek fel rá technológiailag, de legalább sehol máshol sem, csak és kizárólag otthon. Pedig akár Madridban is megcsináltathattam volna, lazán rá is kérdeztem.

Ugyanis: jövő héten megyünk végre Madridba! Már nagyon várom, hogy igazi spanyol spanyol várost is lássak. Különösebb izgalmak (repülés) elkerülése miatt pedig az autóbuszt választottam, ugyan már csak 8 óra az út na és, majd elütjük az időt, pakolunk sok szendvicset, keresztrejtvényt meg fasírtot, amelyeket indulás után egy perccel már bontok is fel.

Nincsenek megjegyzések: