2009. szeptember 9., szerda

fecskék


A legjelentősebb események közé tartozik, hogy számos fecske tekinti tulajdonának a házunk oldalát és ennek megfelelően otthonosan randalíroznak. Ráadásul egy részük most tanul repülni, úgyhogy el lehet képzelni mi megy itt. A földön macskakiképzés, a levegőben madárkiképzés, a kettő között mi emberek, passzív megfigyelők a civilizáció torz falai között.

Tegnap elmentem a klubba ismét, jeleztem, hogy visszatértem és élek - de mindenkivel éreztettem, hogy figyelek és nem bízom többé senkiben. Aki akarja vegye magára. Viszont most már sokadik alkalommal egyedül vezettem és nem is volt rosszabb. Minden más tervem pedig folyamatban és alakulóban (azaz sehogy nem áll).

ugyanők közelebbről
szintén egyikük tisztes távolból

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ma csak egy pillantást vetettem az oldaladra, mert útban vagyokm az Utiberbe