2010. október 3., vasárnap

egy lépés előre, kettő vissza


Lehet, hogy a péntek estében nem kellett volna trendinek hangzó budapesti hely nyitópartyján nyúzódni reggel 4-ig másnap reggel fél 8-as keléssel, ugyanis szombaton már csökkent üzemmódban és alacsonyabb fokozatba esett immunrendszerrel lakáskiürítő, lomtalanító teljesítménynapot tartottam hat vasgyúró, pakolóférfi társaságában. Utána úgy éreztem magam fizikailag és lelkileg is (ez utóbbi pozitív értelemben), mintha megmásztam volna egy nagy és értékes hegyet.

Estére aztán éreztem az egész vagánykodás visszahúzó és elemésztő hatását, úgyhogy a vasárnapot ismét félemberként töltöm éppen ágyba kényszerülve, de azért kivonultam egy shoppingprogramra a közeli plázába és kiegyensúlyozott nézelődésben töltöttem néhány órát, vásároltam is néhány létfontosságú, az életet tartalmasabbá tevő darabot.

Nincsenek megjegyzések: