2011. augusztus 31., szerda

ugyanaz

Elérkeztünk a nyár utolsó napjához, holnaptól itt az ősz, új szelek, új hangulatok, még ha ennek egyelőre semmi jelét nem érezni. Hétvégén sajátos nyugalomban vonultam végig a belvároson és szívtam magamba a hetedik kerület hangulatát, a falakat a városrész alakuló kultúráját, továbbra is úgy érzem, hogy a két kedvenc kerületem a XIII. és a VII.
Sajnos az otthonom inkább az előbbi, ahol most igen kellemetlen helyi perpatvar részese vagyok, erről már tettem említést. Ez a városi-falusi élet már csak ilyen.

Miközben végtelen számú hullámokban ismétlem önmagam, észrevettem, hogy arra is hajlamos vagyok , hogy minden nap, ugyanazon a helyen, ugyanazt egyem. Most például nem elég, hogy a reggeli kávézás ceremónia 5 éve nem változik, de kezdek rászokni a piacon egy bizonyos ebéd rendszeres, változatlan formában történő elfogyasztására.
Viszont nyílik egy új reggelizőhely a szemközti új házban, új remények, új lehetőségek és reméljük nem új csalódások várnak.

Nincsenek megjegyzések: