2011. október 20., csütörtök

belassítás

Most ugye tart az átok továbbra is és viselem hősiesen. November 2-án térünk vissza a jelenlegi időszámításba, mindezt úgy értem, hogy most csökkentett üzemmódban kell gondolkodnom és megnyilvánulnom az interneten. Nem vagyok függő... Khm.

Na kérem, most aztán igazán itt van a válság ideje! Minden jel erre mutat. Tragédia majdnem minden téren, mindenhol. Sötét idők, úgyis mondhatom szörnyű korunk vad vizei...

Mindenesetre, hogy néha valami jót is írjak helyekről: tegnap a fantasztikus Drop Shopban vezettem le a napot, csodálatos sonkákkal és borokkal, előtte viszont a Café Picardban ettem meglepően jót, egyszerűen olyan húslevest, hogy majdnem kértem még. Szóval jó nap volt ilyen szempontból.

3 megjegyzés:

Attila írta...

És mi lett a tepertővel, meg a disznósajttal?

regina boros írta...

ja, azok voltak a nap fénypontjai, hamar elfogytak és nagyon finomak voltak. mondjuk tepertőt nem veszek többé ott, mert elég furcsa áron mérik (drágáán)

Attila írta...

Hát a tepertő az valóban egy ínyenc sznob kaja, megkérik az árát. :)

Nem tudom hol van az az "ott", ahol vetted a cuccot, de kereskedői szemmel te vagy az ideális kuncsaft az biztos.