2011. október 11., kedd

ízek és formák


Ma volt egy olyan program, amelyen mindenképpen részt akartam venni: Segal Viktor új szakácskönyvének bemutatója. Úgyhogy olyasmi, hogy betegség nem akadályozott meg, magammal cipeltem a Sarki Fűszerest, illetve ebben az esetben ő vitt engem és szépen tiszteletünket tettük. Jó volt, és aminek nagyon örültem, az egyik receptből kaptunk ízelítőt is. A könyvről részletesebben is írok nemsokára a Gasztrobizarron, természetesen kizárólag alapos tanulmányozás után.

Ami az egészségi fejleményeket illeti, holnapra egy komoly gasztroenterológushoz kaptam szerencsésen időpontot és, ha ő nem tilt el engem örökre az úgynevezett fine dining világától (úgymint báránytüdő, vese, gyomor egy tányéron luxuskivitelben) akkor még egy ideig jelen leszek.

update: elkészült az értékelő poszt

Nincsenek megjegyzések: